woensdag 24 oktober 2012

Een vogelhuisje voor Luna



Ik zag er al heel wat langskomen in blogland en was gelijk verkocht.
Toen er kort daarop ook nog een geboortekaartje in de bus lag met een getekende slak erop, wist ik gelijk voor wie ik het vogelhuisje kon maken. Voor Luna!

Hoewel het niet moeilijk is om te maken, heb ik wel de beschrijving van dit blog gebruikt voor het dak.
De bloemen, vogel en slak heb ik bij elkaar gezocht her en der.

De mama van Luna was er hartstikke blij mee. Vooral de slak vond ze geweldig, want die had de papa getekend voor het geboortekaartje en ik had 'em precies hetzelfde gehaakt.

 

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel en wat leuk dat je me volgt.
      Welkom als mijn eerste volger. Ik zal proberen er wat leuks van te maken.
      Groetjes, Marjorie

      Verwijderen
  2. Oh deze is echt schattig zeg. Ik zag het op Pinterest voorbij komen. Leuk!
    Ik heb een poos geleden ook een beschrijving op mijn blog geplaatst.
    Leuk als je eens komt kijken. Ik ga je blog in elk geval volgen. Je maakt leuke dingen.

    Groetjes Wilma
    http://lutjehaakt.blogspot.nl/2012/08/vogelhuisje.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...