vrijdag 26 oktober 2012

Een spencer in de maak

Al speurend door Blogland kwam ik bij een Spaanse blog terecht, waar ik een hele leuke spencer tegenkwam voor kleine vriendin.

Nou stond er geen patroon bij, maar wel een aantal foto's, waar je goed kan zien hoe het in elkaar zit.(link in de foto)

Dus na een beetje tel en meetwerk naar maat 134, ben ik met mijn eerste spencer aan de slag gegaan.
Als je eenmaal de mouwen voorbij bent is het alleen nog maar clusters haken van 3 stokjes.



Maar helaas had ik de wol tekort ingeschat, dus ben ik vanmorgen naar mijn overvolle wolwinkeltje, met de nadruk op tje en overvol, gegaan. De Distel in Oudewater.

In elk hoekje en gaatje wol te vinden. Ook alle kleuren Phildar voor 1,75 euro.
Geweldig en 10 minuten rijden vanaf ons huis.

Een paar kleuren gekocht die ik nog niet in voorraad had en de blauwe Scheepjes, die op was, meegenomen.
Ook nog een mevrouw geholpen met een patroonboek in haar hand die bepaalde kleuren voor een tas zocht.

Altijd leuk om met mensen te praten die dezelfde hobby hebben.


Maar, ik kan nu de spencer afmaken. Komt mooi uit met de koude dagen die eraan komen.

Tot zover ben ik op dit moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...