vrijdag 26 april 2013

Uitdelen maar...

Het is hier druk, druk, druk....

De keuken is af en de laatste dingetjes worden gedaan.
Gereedschappen worden opgeruimd, de benedenboel is eindelijk ontstoft.
De veranda ziet er niet meer uit als een opslagplaats en ik kon er zowaar gisteren weer een bakkie drinken in het zonnetje.

Nieuwe kussenhoezen gemaakt voor de 8 keukenstoelen. Hier en daar wordt wat opgehangen, want het moet er natuurlijk wel gezellig uitzien voor zaterdag 27 april.
Want dan is ons Koningskoppeltje jarig!

8 jaar worden kleine vriend en vriendin.
En dat betekent natuurlijk uitdelen op school. Dat hebben we donderdag gedaan, want vandaag hadden we de Koningsspelen op school en maandag is het vakantie.

Ik heb tussen alle bedrijven door dus 60 cake pops gemaakt en nog 10 kroontjes gehaakt op een vlaggetje.

Kleine vriendin gaf de leraren een cake pop en kleine vriend gaf ze een broche.
Ik dacht leuk voor de Koningsspelen en koning(inne)dag.

Zelf was ik een vos met de vossenjacht tijdens de Koningsspelen en heb ik ook zo'n broche gedragen.  Zo wisten de kids dat ik erbij hoorde.

Het vlaggetje is gemaakt van
rood:16 losse.
1 vaste in de 2e losse van de naald, 14 vasten, 1 losse.
15 vasten, 1 losse, 2x
Wit:
15 vasten, 1 losse, 3x
Blauw:
15 vasten, 1 losse, 3x. afhechten.

Het kroontje kan je hier vinden.

Jammer genoeg zijn de spelletjes en Vossenjacht wel een beetje in het water gevallen. Het is geen momentje droog geweest.
Kids hadden wel veel plezier, maar zijn allemaal door en door nat geregend.
De mijne liggen nu samen in bad op te warmen ;-) en ik zit lekker bij de verwarming...

2 opmerkingen:

  1. Jammer hè, van het weer! Was het de afgelopen dagen zo prachtig, net op zo'n dag regent het. Wel fijn dat het plezier van de kinderen er niet minder om was!

    Leuk, de kroontjes op een vlaggetje!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo jammer dat het zo koud en nat was vandaag.. maar alvast gefeliciteerd voor morgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...